MullenLowe MediaHub z międzynarodowym zleceniem od Netflixa
Wielka Brytania, Maroko, Tunezja i Algieria to rynki, na których agencja mediowa MullenLowe MediaHub będzie odpowiedzialna za obsługę kampanii search i paid social dla marki Netflix – będzie to wsparcie aplikacji do medytacji „Headspace”.
O powierzeniu projektu zdecydowały kompetencje digitalowe warszawskiego biura, które będzie realizować pracę na rzecz klienta wspólnie z biurem MediaHub w Londynie.
- W projekcie dla marki Netflix łączymy jakość obsługi i świetne zrozumienie wymagań klienta, oferowane przez naszą centralę oraz nasze techniczne, mediowe i strategiczne umiejętności. Cieszę się, że po uzyskaniu niezależności mogliśmy rozwinąć w Warszawie digitalowe kompetencje tak, by teraz stać się jednym z najlepszych zespołów na świecie i dzięki temu współpracować z MullenLowe Group na nowych, bardzo korzystnych dla nas zasadach - mówi Ewa Góralska, managing director w MullenLowe MediaHub.
Multimarketowy projekt, promujący stworzoną przez Netflix aplikację do medytacji „Headspace”, obejmuje marketing w wyszukiwarkach - działania search w Google, Bing i AppleSearch oraz paid social na platformach Facebook, Instagram, Snapchat.
Zespołami obsługującymi kampanie dla Netflix kierują Marek Fordoński, head of paid social oraz Marcin Bugajski, head of SEM.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub z międzynarodowym zleceniem od Netflixa