MullenLowe MediaHub przejmuje od Areny obsługę firmy Velux
Dom mediowy MullenLowe MediaHub zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki Velux, producenta i eksportera okien dachowych w Polsce. Pokonał w nim OMD, Havas Media i dotychczas obsługującą tego klienta agencję Arena.
- Dom mediowy MullenLowe Media Hub zaproponował najbardziej dopasowaną do naszych potrzeb strategię obecności w mediach. Przekonała nas bardzo atrakcyjna i innowacyjna koncepcja, wpisana w założenia przedstawionego przez nas briefu. Nie bez znaczenia była także konkurencyjność cenowa. Doświadczony zespół agencji zaprezentował się bardzo profesjonalnie, dlatego liczmy na owocną, codzienną współpracę - wyjaśnia Agnieszka Cieśla-Dąbrowska, kierownik marketingu w firmie Velux.
Do obowiązków agencji należy planowanie, zakup i projektowanie działań marketingowych zarówno w zakresie reklamy tradycyjnej, jak i internetowej.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub przejmuje od Areny obsługę firmy Velux