Multikino tworzy dział sprzedaży specjalnej i sponsoringu
Multikino wyodrębniło ze swojego biura reklamy dział sprzedaży specjalnej i sponsoringu. Nową strukturą kieruje Joanna Zmysłowska.
Multikino z biura reklamy, rozbudowanego w lipcu przez połączenie działów marketingu i reklamy, wyodrębniło dział sprzedaży specjalnej i sponsoringu. Nowa struktura będzie zajmować się obsługą klientów specjalnych, wspieraniem sprzedaży całego biura reklamy (przez opracowywanie ofert specjalnych i promocję sprzedaży) oraz pozyskiwaniem sponsorów do akcji niestandardowych i projektów specjalnych. Szefem działu została Joanna Zmysłowska, a jej zastępcą - Artur Chmielewski.
Jednocześnie do głównej części biura reklamy, kierowanej przez Kingę Dołęgę, dołączyło dwóch nowych handlowców. Zwiększony team będzie koncentrować się przede wszystkim na zintegrowanej ofercie reklamowej, a w bliskiej przyszłości m.in. na rozwoju reklamy cyfrowej i reklamy 3D.
Dołącz do dyskusji: Multikino tworzy dział sprzedaży specjalnej i sponsoringu