Multimedia Polska sprzedała 26,4 tys. nowych usług w II kw. 2009 r.
Spółka Multimedia Polska, dostawca usługi potrójnej (telewizja kablowa, internet, usługi głosowe) w II kw. sprzedała 26,4 tys. nowych usług, poinformował prezes Andrzej Rogowski we wtorek.
"Struktura przychodów pozostaje stabilna" - zaznaczył Rogowski na konferencji prasowej. W I połowie roku spółka generowała połowę przychodów z sektora telewizji kablowej.
Na koniec I półrocza spółka sprzedawała w sumie 1188,9 tys. usług. Udało jej się jednak zwiększyć współczynnik multiplikacji (liczba usług średnio przypadających na jednego abonenta) z 1,62 przed rokiem do 1,78 w II kwartale.
ARPU (przychód na jednego abonenta) wyniósł w II kwartale 62,4 zł wobec 58,6 zł przed rokiem. Spółka zanotowała wspólczynnik churn (odejść) na poziomie 0,79% (średniomiesięcznie) w segmencie internet (najlepszy wynik w historii), 0,73% w segmencie TV i 0,86% w segmencie usług głosowych.
W I poł. 2009 roku grupa Multimedia Polska miała 26,11 mln zł zysku wobec 25,42 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 255,75 mln zł wobec 230,98 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska sprzedała 26,4 tys. nowych usług w II kw. 2009 r.