Mural z miłości w kampanii „pożyczki na klik” w ING Banku Śląskim (wideo)
ING Bank Śląski zaczął kolejną kampanię reklamową pod hasłem „Moje zmienia wszystko”, tym razem promującą pożyczkę gotówkową dostępną w aplikacji mobilnej banku. Reklamy z akcji pokazują historię powstania miłosnego muralu.
W spocie mężczyzna opowiada koledze, jak wbrew znajomym i rodzinie namalował na ścianie bloku mural z oświadczynami dla swojej dziewczyny. Krótsza reklama pokazuje, że w tym celu wziął pożyczkę gotówkową w aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego.
Bank swoją aplikację Moje ING reklamuje od maja br. pod hasłem „Moje zmienia wszystko”. W pierwszej kampanii wystąpiła aktorka Olga Frycz, a w kolejnych reklamach - ludzie podejmujący odważne działania wbrew radom bliskich, m.in. staruszka wybierająca się w podróż do Katmandu.
- Mobilizujący przekaz i przyjazny produkt to główne założenia kilkumiesięcznej kampanii Mojego ING. W jej efekcie wzmacniamy pozytywne nawyki finansowe Polaków. Uczymy ich, że warto wiedzieć na co i ile wydajemy w każdym miesiącu, czy przekraczamy założony budżet i jak idzie nam realizacja założonych celów oszczędnościowych. Z badań wynika bowiem, że Polacy poświęcają finansom najmniej czasu spośród wszystkich badanych obszarów, mimo, że to właśnie finanse osobiste są drugą najważniejszą, zaraz po życiu rodzinnym, sferą ich życia, jak wskazało 69 proc. respondentów - opisuje Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim.
Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od 14 listopada w telewizji (stacje ogólnopolskie i niszowe), internecie (serwisy VoD, reklamy display i w social media) oraz oddziały ING Banku Śląskiego (materiały BTL).
Kreację kampanii i reklamy BTL-owe przygotowała agencja Brain, a reklamy internetowe - agencja Gong. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Dołącz do dyskusji: Mural z miłości w kampanii „pożyczki na klik” w ING Banku Śląskim (wideo)