Muzyczne tony reklamują orzeszki Felix
Marka Felix rozpoczęła muzyczno-wizualną kampanię “Wiksa u Felixa” promującą swoje orzeszki ziemne. Za pomysłem stoi agencja GoldenSubmarine.
W nowej kampanii, kierowanej do młodszego pokolenia, marka Felix przypomina o swoim klasycznym produkcie: orzechach ziemnych solonych.
- Zależało nam na akcji, która wybije się nietypową formą w cyfrowej przestrzeni i pozostanie w głowach Gen Z na dłużej - opowiada Krzysztof Gądarowski, brand manager marki Felix. - Dlatego postanowiliśmy zanurzyć się mocno w trendach socialmediowych i uderzyć w muzyczne tony - dodaje.
W ramach kampanii „Wiksa u Felixa” zrealizowano teledysk z autorską oprawą muzyczną znanego kompozytora RAU. Wideo utrzymane jest w charakterystycznym stylu, poprzez nietypowe kadrowanie w formie „rybiego oka”. Dzięki niemu odbiorcy mają możliwość oglądania wszystkiego z perspektywy wnętrza puszki orzeszków.
- Muzyka i orzeszki Felix to najlepsi goście na imprezie. Postanowiliśmy pokazać, co się stanie, gdy przyjdą na nią razem... i podkręciliśmy nutkę szaleństwa. Jak wiksa to wiksa! - opowiada Wiktor Dzik, account manager GoldenSubmarine.
Akcja prowadzona jest na Instagramie, TikToku i YouTube, a także w formatach digital, Za kreację i realizację formatów odpowiada agencja GoldenSubmarine oraz jej dom produkcyjny GoldenProduction. Media zaplanował Zenith.
Dołącz do dyskusji: Muzyczne tony reklamują orzeszki Felix