„Na sygnale” po przeniesieniu do TVP1 straciło widzów
Początek kolejnego sezonu „Na sygnale” w TVP1 ogląda średnio 1,03 mln osób. Jest to o 250 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu kiedy produkcja emitowana była w TVP2. Jedynka w czasie emisji medycznej produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Na sygnale” w sezonie 2021/2022 oglądać można w TVP1 w czwartki o 21.00 i w piątki o godz. 21.35, począwszy od 9 września 2021 roku. W poprzednich latach produkcję nadawano w TVP2 (wiosną br. cykl pokazywany był w czwartki o 20.55 i 21.25, a wcześniej - w środowe wieczory).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Średnia oglądalność pierwszych odcinków najnowszej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 9 do 23 września br.) wyniosła 1,03 mln osób, co przełożyło się na 8,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,68 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 23 września br. Przed telewizorami zgromadził 1,16 mln oglądających.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej produkcja straciła 250 tys. widzów. Wówczas (tj. od 9 do 23 września ub.r.) cykl w TVP2 w zupełnie innym paśmie - w środy o 21.55 - śledziło 1,28 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 11,43 proc., 9,73 proc. oraz 9,54 proc. udziału.
TVP1 w czasie emisji kolejnego sezonu „Na sygnale” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN, który ma 11,04 proc. udziału. Drugi jest Polsat (10,46 proc.), a czwarta - TVP2 (4,96 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka też jest trzecia.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: „Na sygnale” po przeniesieniu do TVP1 straciło widzów