SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Na Wspólnej” najbardziej dochodowym reklamowo serialem dekady, a „Pierwsza miłość” - 2014 roku (TOP 10)

Emitowany w TVN serial „Na Wspólnej” przez dziesięć ostatnich lat zarobił cennikowo z reklam ponad 2 mld zł, co daje mu pozycję lidera wśród polskich seriali. Z kolei najbardziej dochodową produkcją serialową w ub.r. była „Pierwsza miłość” w Polsacie.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Od 2004 do 2014 roku cennikowe przychody reklamowe „Na Wspólnej” (TVN) wyniosły 2,08 mld zł, o 126 mln zł wyprzedając „Pierwszą miłość” (Polsat). Kolejne dwie produkcje - „M jak miłość” w TVP2 i „W11 - Wydział Śledczy” w TVN (emisja tego drugiego zakończyła się w połowie ub.r.) zarobiły po 1,42 mld zł, a „Świat według Kiepskich” w Polsacie - 1,21 mld zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez Lowe Media.

TOP 10 seriali z największymi wpływami reklamowymi w latach 2004-2014

Serial

Cennikowe wpływy reklamowe

„Na Wspólnej” – TVN

2 079 719 150,00 zł

„Pierwsza Miłość” – Polsat

1 953 663 798,00 zł

„M jak Miłość” – TVP2

1 418 402 349,00 zł

„W11 - Wydział Śledczy” – TVN

1 417 066 915,00 zł

„Świat według Kiepskich” – Polsat

1 214 143 280,00 zł

„Samo Życie” – Polsat

978 951 320,00 zł

„Barwy Szczęścia” – TVP 2

947 947 735,00 zł

  „Dlaczego Ja?” – Polsat

834 607 125,00 zł

„Detektywi” – TVN

820 773 385,00 zł

„Klan” – TVP 1

808 400 685,00 zł


Z kolei w zestawieniu najbardziej dochodowych 2014 roku seriali zwyciężyła polsatowska „Pierwsza Miłość”, która cennikowo zarobiła z reklam prawie 226 mln zł. Na drugim miejscu z nieznacznie mniejszymi przychodami uplasował się paradokumentalny serial TVN-u „Szpital” - 225,3 mln zł. Trzecie miejsce w rankingu przypadło z kolei nadawanej w Polsacie  produkcji „Dlaczego Ja?” z wpływami blisko 210 mln zł.

TOP 10 seriali z największymi wpływami reklamowymi w 2014 roku

Serial

Cennikowe wpływy reklamowe

„Pierwsza Miłość” – Polsat

225 934 780,00 zł

„Szpital” – TVN

225 348 635,00 zł

„Dlaczego Ja?” – Polsat

209 560 440,00 zł

„Świat według Kiepskich” – Polsat

200 025 880,00 zł

„Barwy Szczęścia” – TVP 2

189 445 179,00 zł

„Na Wspólnej” – TVN

164 759 015,00 zł

„M jak Miłość” – TVP2

140 951 127,00 zł

„Ukryta Prawda” – TVN

131 034 230,00 zł

„Dzień, który zmienił moje życie” – Polsat

110 755 010,00 zł

„W11 - Wydział Śledczy” – TVN

89 665 325,00 zł


- Seriale, które są emitowane od wielu lat, oczywiście przodują w podsumowaniu dziesięciolecie. To one przyciągają najwyższe budżety, przy nich pokazywanych jest najwięcej spotów oraz przerw reklamowych - komentuje Michał Bakalarczyk, senior media planner w Lowe Media.

Dołącz do dyskusji: „Na Wspólnej” najbardziej dochodowym reklamowo serialem dekady, a „Pierwsza miłość” - 2014 roku (TOP 10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl