SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nad rozlewiskiem” ogląda 4 mln widzów, TVP1 liderem

Pierwsze sześć odcinków serialu „Nad rozlewiskiem” obejrzało średnio 4 mln widzów. W porównaniu do poprzedniej części sagi, emitowanej jesienią 2011 roku, produkcja zyskała 220 tys. widzów i daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Serial nadawany jest od 2 grudnia ub.r. w niedziele o 20.20. Po sześciu odcinkach „Nad rozlewiskiem” średnia oglądalność produkcji wyniosła 4 mln widzów, co przełożyło się na 24,14 proc. udziałów wśród wszystkich widzów oraz 17,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek opowieści. Przyciągnął on uwagę aż 4,58 mln osób.

Dla porównania trzecią część sagi, zatytułowaną „Życie nad rozlewiskiem”, oglądało 3,78 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 22,35 proc. oraz 17,40 proc. udziałów. Emitowana była ona jednak jesienią 2011 roku i konkurowała m.in. z „Tańcem z gwiazdami” i „Tylko muzyką” (więcej na ten temat).

„Nad rozlewiskiem” jeszcze bardziej, bowiem aż o 980 tys. widzów podnosi widownię TVP1 w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Wówczas w tym paśmie stację oglądało 3,02 mln widzów, co przełożyło się na 18,22 oraz 15,91 proc. udziałów. Emitowała ona wtedy powtórki serialu „Blondynka” oraz filmy fabularne.

TVP1 w paśmie emisji serialu z Joanną Brodzik jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, która w tym czasie emituje filmy fabularne i jej udział kształtuje się na poziomie 12,72 proc. Dalej uplasowały się TVP2 (również filmy; 11,10 proc) oraz Polsat (seriale z cyklu „CSI: Kryminalne Zagadki” ; 10,43 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.


"Życie nad rozlewiskiem 2", odcinek 3 / fot. Krzysztof Świeżak/ZOOM


Trzy topowe odcinki „Nad rozlewiskiem”

DataWszyscy 4+
AMRSHR %
02-12-2012457992227,60%
09-12-2012440611125,99%
06-01-2013432079124,79%


Oglądalność serialu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP1-Nad rozlewiskiem399579124,14%17,87%
TVN210637112,72%14,46%
TVP2183688911,10%12,23%
Polsat172635810,43%11,98%

 


 

Dołącz do dyskusji: „Nad rozlewiskiem” ogląda 4 mln widzów, TVP1 liderem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
a ja nie ogladam,nie ogladalem i ogladac nie bede
odpowiedź
User
Dzeus
Wspaniały serial! Piekny, mądry, bez agresji i wulgaryzmów. Promujący Mazury i piękno Polskiej przyrody. Czekam na następne odcinki. Gratulacje!
odpowiedź
User
Yan
Dzięki Ci losie, że mamy już tylko 4 mln. alkoholików.
odpowiedź