„Naiwni” - żywy Morrison i kosmici w kampanii przeciw marihuanie (wideo)
Samorząd Województwa Zachodniopomorskiego rozpoczął kampanię społeczną „Naiwni” podkreślającą szkodliwość palenia marihuany. Akcja jest skierowana do osób w wieku 13-25 lat.
Celem kampanii „Naiwni” jest obalenie stereotypów mówiących o tym, że palenie marihuany ni jest szkodliwe. Spot i plakaty z akcji przekonują, że to taki sam mit, jak twierdzenie, że Jim Morrison nadal żyje, kosmici istnieją, a dredy są robione z kurzu.
Organizujący akcję Samorząd Województwa Zachodniopomorskiego wyjaśnia, że jest ona odpowiedzią na wyniki przeprowadzonego w tym regionie dwa lata temu badania ESPAD. Pokazało ono, że młodzi ludzie są przekonani, iż palenie konopi nie szkodzi zdrowiu, a spośród substancji nielegalnych relatywnie najbardziej dostępne są przetwory konopi.
Kampania „Naiwni” ma charakter regionalny - jest prowadzona przede wszystkim w Szczecinie. Obejmuje 14 billboardów, tysiąc plakatów oraz spot emitowany na ekranach w telewizorach, a także działania w internecie (serwis naiwni.wzp.pl, facebookowy fanpage „Naiwni”).
Dołącz do dyskusji: „Naiwni” - żywy Morrison i kosmici w kampanii przeciw marihuanie (wideo)
dobre pytanie :)
a tak na marginesie zestawienie Morrisona z narkotykami [podobno zmarł z przedawkowania] jest co najmniej niesmaczne ...