Najnowsza kampania LG Design Art
Z początkiem września firma LG rozpoczęła wizerunkową kampanię najnowszej linii telewizorów i kina domowego Design Art z segmentu Premium wprowadzanych na rynek polski.
Kampania prezentuje koncept, w którym innowacyjna technologia firmy łączy się ze stylowym designem produktów zyskując zupełnie nowy artystyczny wymiar. Kreacja kampanii koncentruje się na prezentacji stylistyki produktów, podkreślając ich charakterystyczną kolorystykę - lakierowaną tzw. "fortepianową" czerń w połączeniu z nasyconą czerwienią jak również nietypowych kształtach kina domowego, którego głośniki przypominają kieliszki do szampana. Tym samym odbiorca może celebrować niezwykłe chwile, których dostarcza mu linia telewizorów i kina domowego Design Art również w wymiarze estetycznym. Hasłem przewodnim kampanii jest "Klejnot w Twoim domu", a jej zadaniem jest budowanie świadomości LG jako marki premium w zakresie nowych technologii oraz nowoczesnego wzornictwa.
Zintegrowana kampania marketingowa obejmuje kampanię telewizyjną, sponsoring telewizyjny transmisji Mistrzostw Świata siatkówki kobiet, kampanię outdoorową w selektywnie wybranych miejscach w Warszawie, prasową w mediach opiniotwórczych (Manager Magazine, Forbes, Newsweek), lifestyle (m.in. Machina, Men's Heath) oraz branżowych (Audio Video, Video Mix, Audio, HiFi Muzyka). Kampania obejmuje również wsparcie działań BTL w wybranych kinach oraz PR i potrwa do końca listopada br.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, zaś
adaptacją kreacji centralnej agencja Pleon Media Team.
Dołącz do dyskusji: Najnowsza kampania LG Design Art