Największa kampania Universum
Na początku października rozpoczęła się największa kampania outdoorowa przygotowana przez Universum Promotion Group.
W 51. miastach na przeszło 60. nośnikach promowana jest platforma cyfrowa nowej generacji „n” należąca do ITI Neovision.
Jeszcze nigdy w historii nie prowadzono działań komunikacyjnych z wykorzystaniem megaboardów na taką skalę i z takim rozmachem. Reklamy nowego operatora telewizyjnego pojawią się w najbardziej prestiżowych i atrakcyjnych punktach w centrach kilkudziesięciu miast - podano w komunikacie.
„To rzeczywiście pierwszy tego typu projekt w Polsce. Wielkie layouty z charakterystycznym „n” pojawią się zarówno w dużych aglomeracjach – m.in.: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Katowicach, Łodzi – jak i w mniejszych miastach – Płocku, Ciechanowie, Częstochowie, Siedlcach, Pile, i wielu, wielu innych. To tylko dowodzi jak bardzo rozbudowany jest projekt realizowany dla ITI, a także jak wielką sieć nośników wyłącznościowych możemy zaoferować naszym klientom” – powiedział Marek Nowaczyk, członek zarządu Universum odpowiedzialny za marketing.
Layout reklamy został przygotowany przez agencję DDB Warszawa. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom, który bezpośrednio współpracuje z Universum.
Dołącz do dyskusji: Największa kampania Universum