SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NASK szuka agencji do kampanii o korzyściach z technologii cyfrowych, wyda na nią 10,5 mln zł

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Instytut Badawczy planuje realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych. Na te działania przeznaczy ponad 10,5 mln zł netto.

Fot. Pixabay Fot. Pixabay

NASK prowadzi przetarg, w którym zostanie wybrana agencja odpowiedzialna za przygotowanie i przeprowadzenie zaplanowanych działań.

Zwycięska firma zajmie się przygotowaniem strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizacją kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych w ramach projektu pt. „Kampanie edukacyjno-informacyjne” (Akronim KEI). Będzie pracować dla NASK od momentu podpisania umowy do końca grudnia 2020 roku.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 22 marca br. jest wpłata 50 tys. zł wadium. Budżet kampanii wynosi ponad 10,5 mln zł netto.

Dołącz do dyskusji: NASK szuka agencji do kampanii o korzyściach z technologii cyfrowych, wyda na nią 10,5 mln zł

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
komisja śledcza
słucham, co to za bzdura? kogoś trzeba namawiać za pieniądze do siedzenia na portalach albo na komórce godzinami? czy ktoś chce sobie po prostu nowe auto sprawić?
0 0
odpowiedź