'Naśladowanie'
Publicis przygotował kampanię reklamującą kawę zbożową Nestlé Caro.
Nestlé Caro to pyszna kawa zbożowa, dla całej rodziny, którą mogą pić nie tylko dorośli, ale także dzieci – taki przekaz niesie najnowszy film reklamowy przygotowany przez agencję reklamową Publicis dla firmy Nestlé Polska S.A.
Wprowadzenie marki na rynek wspiera 30-sekundowy film pod tytułem „Naśladowanie”.
„Chcieliśmy zbudować świadomość marki Nestlé Caro jako pysznej kawy zbożowej dla CAŁEJ rodziny, a nie tylko dla dorosłych. A śniadanie wydaje się być najbardziej naturalną sytuacją, w której cała rodzina może pić kawę zbożową” – powiedział Adam Miecznikowski, Group Account Director Publicis.
Film reklamowy można zobaczyć już od poniedziałku w TVP, TVN, TVN7, Polsacie i Discovery.
Media zaplanował Mediaedge:cia.
Kampania – „Naśladowanie”
Klient: Nestlé Polska S.A.
Przedstawiciel klienta:
Monika Popławska - Beverages Division Director
Zbigniew Skarzyński - Marketing Manager
Bartosz Hasulak - Marketing Assistant
Agencja: Publicis
Client Service:
Adam Miecznikowski - Group Account Director
Magdalena Jakubiuk – Account Manager
Kreacja:
Magdalena Drozdowska – Art. Director
Katarzyna Kowalska – Senior Copywriter
Produkcja:
Producent – Aleksandra Kowalczyk
Studio Film - IT
Dom Mediowy: Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: 'Naśladowanie'