„Nasz nowy dom” traci widzów
Reality-show Polsatu „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 823 tys. widzów. W porównaniu do 20. edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia zmalała o niemal 189 tys. osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Pierwszych sześć odcinków 22. edycji reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w środy i czwartki o godz. 20.05, w okresie od 6 do 21 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, wynika, że śledziło je średnio 823 tys. osób. Przełożyło się to na 6,56 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,03 proc. w grupie 16-59.
Najwięcej widzów program prowadzony przez Elżbietę Romanowską miał ostatni jak dotąd odcinek, z 21 marca, śledziło go 968 tys. osób.
W ub.r. pierwsze trzy odcinki (emitowano je tylko w czwartki o 20.00) 20. edycji w wiosennej ramówce oglądało średnio 1,01 mln osób. Przełożyło się to na 7,7 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 7,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,52 proc. w grupie 16-59. Wtedy prowadzącą była jeszcze Katarzyna Dowbor.
Romanowska zastąpiła Dowbor w roli prowadzącej
Telewizja Polsat w ub.r. zakończyła współpracę z Dowbor. To decyzja Edwarda Miszczaka, który od początku ub.r. jest nowym dyrektorem programowym Polsatu (zastąpił Ninę Terentiew). Miejsce Dowbor w programie „Nasz nowy dom” od 21. sezonu zajęła aktorka Elżbieta Romanowska, która znana jest z wielu seriali Polsatu (m.in. produkcji „Swaci” dostępnej w Polsat Box Go).
W każdym odcinku reality-show „Nasz nowy dom” ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem program jest Constantin Entertainment Polska.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 6,94 proc.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” traci widzów
Ciekawe kiedy w Polsacie się kapną, że Miszczak to kret z TVN-u, który ma ich niszczyć od środka :)