Natalia Wenzławska nową szefową marketingu CBRE w Polsce
Za marketing i komunikację w CBRE w Polsce odpowiada Natalia Wenzławska, która objęła stanowisko szefowej marketingu.
Natalia Wenzławska kieruje kilkunastoosobowym zespołem, którego zadania skupiają się na realizacji całościowej strategii komunikacji firmy. Zarządzany przez nią zespół odpowiada za planowanie i egzekucja komunikacji linii biznesowych oraz sektorów, działania public relations, social media, komunikacja wewnętrzna i zarządzanie marką.
Natalia Wenzławska w CBRE od 2015 roku
Natalia Wenzławska ma ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu i komunikacji, które zdobywała m.in. w Wittchen oraz BNP Paribas Real Estate. Do CBRE dołączyła w 2015 roku jako specjalista ds. marketingu i komunikacji. Następnie awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora ds. marketingu i komunikacji. Odpowiadała za współtworzenie strategii komunikacyjnej i marketingowej firmy, jednocześnie tworząc i realizując dwa strategiczne projekty wizerunkowe, czyli Office Superstar i Idealab Magazine by CBRE. Szefową marketingu firmy jest od początku br, zastąpiła Joannę Mroczek. Raportuje bezpośrednio do dyrektora zarządzającego firmy, Daniela Bieniasa. .
Natalia Wenzławska studiowała socjologię na Akademii Leona Koźmińskiego oraz zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Warszawskim. W 2017 roku ukończyła studia podyplomowe z zarządzania w wirtualnym środowisku na Akademii Leona Koźmińskiego.
CBRE jest firmą doradczą świadczącą usługi w zakresie nieruchomości komercyjnych i inwestycyjną. CBRE oferuje m.in. doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne.
Dołącz do dyskusji: Natalia Wenzławska nową szefową marketingu CBRE w Polsce