SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nationale-Nederlanden reklamuje „serce do ubezpieczenia” (wideo)

Nowa kampania reklamowa towarzystwa ubezpieczeniowego Nationale-Nederlanden TUnŻ (do niedawna funkcjonującego pod nazwą ING TUnŻ) przebiega pod hasłem „Mamy serce do ubezpieczenia”. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, K2, Focus Advantage i MEC.

Bohaterką kampanii jest nastolatka, która w niecodzienny sposób zwraca uwagę swojej mamie na najważniejsze życiowe wartości, m.in. dbanie o zdrowe serce. Reklamy podkreślają, że w ramach polisy zdrowotnej Nationale-Nederlanden zapewnia do 600 tys. zł na prywatne leczenie i inne związane z tym potrzeby.

- W rozpoczętej kampanii podejmujemy nowy temat - chorób serca - ponieważ wiemy, że to druga po nowotworze choroba, której obawiają się Polacy. Co więcej, statystyki pokazują, że to właśnie choroby układu sercowo-naczyniowego są pierwszą przyczyną umieralności kobiet w Polsce. Czas więc obalić mit, że zawał jest groźny głównie dla mężczyzn. Stąd naszą kampanię adresujemy głównie do kobiet - opisuje Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden TUnŻ. Polisę na wypadek choroby nowotworowej ubezpieczyciel promował w ostatnich latach pod hasłem „Zrób rakowi wspak”.

Nowa kampania to rozwinięcie akcji wizerunkowej prowadzonej w sierpniu pod hasłem „Twoje życie jest ważne”. Akcja promowała nowy wizerunek ubezpieczyciela, który w połowie br. zmienił nazwę z ING TUnŻ.

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVN i Polsat), internet (m.in. Onet.pl, Wirtualna Polska, Gazeta.pl i YouTube) oraz BTL. Potrwa do połowy grudnia.

Kreacją reklam ATL-owych zajęły się agencje Brasil i K2, a BTL-owych - Focus Advantage. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediow MEC.

Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden reklamuje „serce do ubezpieczenia” (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mradar
co to jest Nationale-Nederlanden?
odpowiedź
User
gghhh
Wulgarna, paskudna dziewucha. Szczerze współczuję tej matce.
odpowiedź
User
chybaryba
co za wyjątkowo niesmaczna reklama... zblazowana córeczka z wyrachowana empatią... nie twierdzę, że takich nie ma, ale odstręcza już na wstepie!
matka (53 l.)
odpowiedź