SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Natura Cityboard Media'

To hasło wakacyjnej kampanii autopromocyjna Cityboard Media, która trwa przez cały sierpień.

Kampanię outdoorową zaplanowano na 300 cityboardach, na których eksponowany jest tygrys i słoń oraz na 50 supercityboardach przeznaczonych dla żyrafy. W największym rozmiarze "występuje" tygrys na mammutboardzie o wymiarach 10X20 m, w Warszawie na ulicy Marszałkowskiej.

           

Reklamę zewnętrzną uzupełnia kampania prasowa oraz internetowa.

Po zakończeniu kampanii zaplanowano badania efektywności "Natury Citybord Media", które przeprowadzi  Instytut Badawczy GfK Polonia.

Tytuł kampanii "Natura Cityboard Media" odwołuje się w aspekcie wizualnym wprost do natury, pokazując zwierzęta, a w hasłach prezentuje naturę pracy Cityboard Media.

Kreacja kampanii odnosi się w sposób symboliczny do indywidualizacji oferty dla Klientów, efektywności i maksymalnego zasięgu nośników reklamowych Cityboard Media - czytamy w informacji prasowej.

Cityboard Media przygotowała strategię kampanii oraz zaplanowała media, a oryginalną kreację opracowała agencja reklamowa Powergraph.

Dołącz do dyskusji: 'Natura Cityboard Media'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl