SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nescafé z nową identyfikacją wizualną i kampanią „Make Your World”

Należąca do koncernu Nestle marka Nescafé uruchamia globalny projekt „Make Your World” z kampanią na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wdrożenie nowej platformy i identyfikacji wizualnej marki zostało opracowane wspólnie z Publicis.

Wraz z wprowadzeniem nowego komunikatu dotyczącego zrównoważonego rozwoju „Oczekuj więcej od każdej filiżanki”, Nescafé Europe chce ujawnić konsumentom tę prawdę: za filiżanką kawy kryje się o wiele więcej.

- Za każdym razem, gdy delektujesz się filiżanką Nescafé Gold lub Nescafé Classic, nie tylko cieszysz się ulubioną kawą. Z 6000 filiżanek Nescafé konsumowanych co sekundę, marka jest zdecydowana wykorzystać swoją skalę i zasięg, aby mieć pewność, że może przyczynić się do pozytywnego wpływu na życie ludzi i planetę, od gospodarstwa do filiżanki - przekonuje marka.

- Konsumenci chcą wiedzieć, co marki robią teraz, a nie tylko, co zamierzają robić w przyszłości. Musieliśmy pokazać namacalne dowody naszego zaangażowania i osiągnięć od fasoli po filiżankę - powiedział Meritxell Alegre, lider biznesu Nescafé w Europie.

Marka uruchamia nową platformę marketingową oraz opracowaną wspólnie z Publicis identyfikację wizualną: „Make your world”.

Nowa kampania ruszy pod koniec lutego we Francji i Niemczech, a w marcu w Austrii, Włoszech, Hiszpanii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. W ciągu roku zostanie rozszerzona na pozostałe kraje europejskie.

Dołącz do dyskusji: Nescafé z nową identyfikacją wizualną i kampanią „Make Your World”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qqqqq
Neskafe i kawa to taki oksymoron językowy!
odpowiedź