Newsbox, Shortbox, Footboard oraz branding w Gazeta.pl
Newsbox, Shortbox, Footboard oraz branding sekcji z informacjami o pogodzie - to cztery nowe formaty reklamowe wprowadzone przez biuro reklamy Gazeta.pl, które dostępne są wyłącznie na stronie głównej portalu.
Newsbox (540x400 pikseli) to statyczny format dostępny w części informacyjnej Gazeta.pl. Jest on umiejscowiony w strumieniu bieżących informacji, zaraz pod „Wiadomościami lokalnymi”.
Shortbox zawiera zdjęcie i krótki tekst (max. 70 znaków). Format dostępny jest w prawej części strony głównej, gdzie publikowane są wyselekcjonowane treści z serwisów grupy Gazeta.pl.
Footboard (980x300 pikseli, forma statyczna lub flash) to format dostępny w sekcji poświęconej stylowi życia oraz treściom rozrywkowym.
Z kolei branding sekcji z informacjami pogodowymi to format zawierający grafikę i krótkie hasło reklamowe. Rozwiązanie to jest przeznaczone dla reklamodawców zainteresowanych komunikatem wizerunkowym, będącym elementem długoterminowych działań.
Dołącz do dyskusji: Newsbox, Shortbox, Footboard oraz branding w Gazeta.pl
grammar checker free online
professional personal statement