„Newsweek” zmienił szatę graficzną, jest bardziej magazynowy (wideo)
Tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) od poniedziałku 9 września br. ukazuje się w odświeżonej szacie graficznej, z nowym układem treści i z nowym działem.
- Zmiany są duże, nowa typografia, rytm tygodnika, zmienia się cały początek, czyli dział Peryskop - opowiada Magdalena Mamajek-Mich, dyrektor artystyczna „Newsweeka”.
W piśmie pojawiły się duże zdjęcia, które otwierają poszczególne działy, nadając im bardziej magazynowy charakter. Nowością są też zróżnicowane otwarcia tekstów.
- Dużo pracy poświęciliśmy działowi Kultura, który zaczyna się własną, wewnętrzną okładką. Struktura tego działu, informacje o nowościach, płytach, książkach i teatrze, są teraz bardziej czytelne - mówi Mamajek-Mich.
Zmieniony został również dział Nauka, który zyskał nową rubrykę Nauka z bliska. W tygodniku pojawił się też dział Gadżety prezentujący nowinki technologiczne.
Dodajmy, że w ostatnich tygodniach w „Newsweeku” zaczęły się pojawiać rysunki, które tworzą m.in. The Krasnals, Piotr Socha, Patryk Mogilnicki, Piotr Chatkowski i Michał Dziekan.
- Magda wcześniej zaprojektowała też nowe makiety dla naszych specjalnych wydań, „Newsweeka Psychologii”, „Newsweeka Nauki” i specjalnego wydania z wywiadami „Newsweeka”: „Tacy Jesteśmy". Ich bardzo dobra sprzedaż pokazała, że czytelnicy doceniają ten kierunek zmian - ocenia Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający marką „Newsweek”.
Z danych ZKDP wynika, że w sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „Newsweeka” wyniosła 124 260 egz.
Dołącz do dyskusji: „Newsweek” zmienił szatę graficzną, jest bardziej magazynowy (wideo)