Nf.pl przechodzi do sieci Adexon
Sieć reklamowa i platforma adexchange Adexon rozpoczęła współpracę z serwisem Nf.pl (Nowoczesna Firma). Ma wyłączność na sprzedaż reklamy sieciowej i agencyjnej w witrynie.
- Nf.pl dołączy do naszego nowopowstałego pakietu biznesowego, który oferujemy w sprzedaży bezpośredniej, ale również w modelu automatycznym, co jest całkowitą nowością na polskim rynku - opisuje Łukasz Skawiński, head of agency sales w Adexon.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony, w efekcie wygranego przez Adexon konkursu ofert.
Poprzednio Nf.pl była obsługiwana w tym zakresie przez Evolution Media Net.
W kwietniu br. serwis Nf.pl zanotował 839,3 tys. użytkowników i 7,3 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Nf.pl przechodzi do sieci Adexon