'Niania' zyskała widzów na zakończenie
Druga część dziewiątego sezonu sitcomu TVN-u 'Niania' miała więcej widzów niż nadawane w tym czasie programy Polsatu oraz TVP 2 i przegrała jedynie z propozycjami TVP 1. Oglądalność serialu była wyższa niż wiosną br., ale niższa niż we wcześniejszych sezonach.
Średnia widownia siedmiu ostatnich odcinków "Niani" wyniosła 2,93 mln osób, dając stacji 20,15 proc. udziału w grupie 4+ i 24,47 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W paśmie emisji sitcomu (soboty godz. 20.00) TVN zajmował drugie miejsce pod względem osiąganego udziału w rynku wśród wszystkich widzów. Lepsza była jedynie TVP 1, nadająca w tym czasie głównie "Sport", "Pogodę" i filmy fabularne - pozycje te miały 20,95 proc. udziału. Za TVN-em znalazły się Polsat ("Jak oni śpiewają", "Formuła 1", "Polsat Boxing Night"; 18,73 proc.) i TVP 2 (gł. "Kabaretowy Klub Dwójki", Mistrzostwa Europy w koszykówce 13,66 proc.), natomiast w grupie komercyjnej to TVN był liderem.
Druga część dziewiątej serii sitcomu miała trzeci najsłabszy wynik oglądalności spośród wszystkich sezonów "Niani". Najmniej widzów miało zresztą nadawane w maju br. osiem pierwszych odcinków dziewiątego sezonu. Natomiast największą popularnością w historii cieszyła się pokazywana jesienią 2006 roku trzecia edycja "Niani".
Z danych wynika, że ostatni sezon serialu oglądały głównie kobiety, widzowie powyżej 25. roku życia oraz mieszkańcy miast.
Dołącz do dyskusji: 'Niania' zyskała widzów na zakończenie