„Niech internetowa moc będzie z Tobą” w rządowej kampanii do wykluczonych cyfrowo (wideo)
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji rozpoczęło kampanię pod hasłem „Niech internetowa moc będzie z Tobą” zachęcającą osoby wykluczone cyfrowo do korzystania z sieci. Akcję przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
Bohaterką spotu z kampanii jest rezolutna staruszka, która jako jedna z nielicznych w wiosce korzysta z internetu, dzięki czemu robi taniej zakupy oraz zaskakuje innych mieszkańców znajomością specjalistycznych produktów.
Akcja ma pokazać osobom wykluczonym cyfrowo (przede wszystkim starszym), że używanie internetu daje sporo korzyści: pozwala oszczędzić czas i ułatwić codzienne czynności, m.in. dlatego że oferuje wiele praktycznych usług: bankowość, wideorozmowy, zakupy, rezerwacje, korespondencja i treści informacyjne.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kampania obejmuje reklamy w telewizji, internecie oraz prasie, a także cykl 10 darmowych szkoleń w regionach o największym stopniu wykluczenia cyfrowego. Działania w mediach potrwają do 8 listopada.
Budżet akcji wynosi 1,99 mln zł. Za jej strategię, kreację i realizację odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, która pozyskała to zlecenie w rozstrzygniętym niedawno przetargu.
Dołącz do dyskusji: „Niech internetowa moc będzie z Tobą” w rządowej kampanii do wykluczonych cyfrowo (wideo)