Nielsen Online: Google przed Yahoo! i Microsoftem
Amerykańscy internauci wykonali w lutym bieżącego roku 8,49 miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.
To o 10,1 procenta więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2008 - wynika z danych firmy badawczej Nielsen Online.
Zdecydowanym liderem była w ubiegłym miesiącu wyszukiwarka Google z liczbą 5,39 miliarda wyszukiwań (o 19,2 procenta większą niż rok wcześniej w tym samym okresie), co dało jej 63,5 procenta udziału w rynku.
Na kolejnych miejscach znalazły się wyszukiwarki: Yahoo! (1,42 miliarda wyszukiwań - wzrost o 4 procent, 16,7 procenta rynkowego udziału), MSN/Windows Live (881,1 miliona - wzrost o 2,4 proc., udz. 10,4 proc.), AOL (320,1 mln - spadek o 19,9 proc., udz. 3,8 proc.) oraz Ask.com (162,2 mln - spadek o 16,9 proc., udz. 1,9 proc.).
W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze wyszukiwarki: My Web (55,8 mln - spadek o 21,6 proc., udz. 0,7 proc.), Comcast (42,9 mln - wzrost o 1,3 proc., udz. 0,5 proc.), Yellow Pages (37,6 mln, udz. 0,4 proc.), AT&T Worldnet (17,4 mln - spadek o 27,6 proc., udz. 0,2 proc.) oraz Dogpile.com (15,9 mln - spadek o 28,9 proc., udz. 0,2 proc.).
źródło: Nielsen Online
Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: Google przed Yahoo! i Microsoftem