Nielsen: prawie 65 proc. rynku wyszukiwarek dla Google
W lipcu bieżącego roku amerykańscy internauci wykonali 10,51miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.
To o 5 proc. więcej w porównaniu z miesiącem wcześniej - wynikaz danych firmy badawczej Nielsen Online.
Zdecydowanym liderem była tradycyjnie wyszukiwarka Google, zliczbą 6,81 miliarda wyszukiwań w ubiegłym miesiącu (o 3 proc.większą niż w lipcu) i 64,8 proc. udziału w rynku.
Daleko w tyle za Google znalazły się wyszukiwarki: Yahoo! (1,8miliarda wyszukiwań - wzrost o 11 proc., 17,1 proc. rynkowegoudziału), MSN/Windows Live/Bing (946,9 mln - wzrost o 8 proc., udz.9,0 proc.), AOL (327,4 mln - wzrost o 10 proc., udz. 3,1 proc.)oraz Ask.com (181,1 mln - wzrost o 1 proc., udz. 1,7 proc.).
Pierwszą dziesiątkę najpopularniejszych za oceanem wyszukiwarekw lipcu uzupełniły: My Web (127,7 mln - wzrost o 16 proc., udz. 1,2proc.), Comcast (64,2 mln - wzrost o 41 proc., udz. 0,6 proc.),Yellow Pages (36,9 mln - spadek o 3 proc., udz. 0,4 proc.), NexTag(31,7 mln - wzrost o 5 proc., udz. 0,3 proc.) oraz AT&TWorldnet (17,2 mln - wzrost o 11 proc., udz. 0,2 proc.).
Dołącz do dyskusji: Nielsen: prawie 65 proc. rynku wyszukiwarek dla Google