Nielsen zamyka serwis społecznościowy
Firma badawcza Nielsen zdecydowała się na zamknięcie swojegoserwisu społecznościowego Hey! Nielsen.
Hey! Nielsen oferował użytkownikom możliwość dyskutowania ioceniania filmów, muzyki oraz seriali i programów telewizyjnych -informuje serwis Brand Republic.
Obecnie pod adresem heynielsen.com znajduje się wiadomość: "Wprzyszłym tygodniu Hey! Nielsen zniknie, jako że pracujemy nad nowąstroną konsumencką. Dziękujemy za dzielenie się z nami swoimiopiniami przez ostatni rok. Wasze reakcje były nie tylko dogłębne,ale stanowiły również ważny składnik wielu projektów badawczychNielsena."
Wiadomość o zamknięciu serwisu przez wielu użytkowników niezostała dobrze przyjęta. Jeden z nich napisał: "Byłem zaszokowanygdy dowiedziałem się, że zamykacie ten serwis. W ciągu ostatnichkilku miesięcy spędzałem tu codziennie sporo czasu i spotkałemwielu fajnych ludzi z całego świata". Inny użytkownik pytał: "Nieznam powodu dla którego działacie w ten sposób. Zrobiliśmy cośzłego?"
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Nielsen zamyka serwis społecznościowy