Niestandardowa reklama w dzienniku "Nowy Dzień"
Na stronach dziennika "Nowy Dzień" we wtorek 14 lutego 2006 r. ukazała się nietypowa reklama w kształcie serca.
Reklamę wykupiła firma Aflofarm.
- W dzisiejszych czasach, kiedy tempo życia i ilość kierowanych do odbiorcy informacji i przekazów reklamowych rośnie z dnia na dzień, ważne jest, aby dobre produkty wykorzystywały unikatowy przekaz. Cieszę się, że możemy taki niestandardowy komunikat o naszym produkcie przekazać na łamach dziennika "Nowy Dzień". Takim pomysłem jest niewątpliwie połączenie form przekazu ze wskazaniem produktu, dodatkowo potęgowane okazją czyli walentynkami” - mówi Jacek Furman, Prezes Zarządu firmy Aflofarm.
Reklama w kształcie serca, reklamująca Vicard - kompleksowy preparat wzmacniający, po raz pierwszy ukaże się na łamach dziennika "Nowy Dzień".
- Rosnąca konkurencja na rynku sprawia, że Klienci coraz częściej pragną sięgać w swoich kampaniach po rozwiązania pionierskie, niestandardowe. "Nowy Dzień" jest otwarty na takie oryginalne formy reklamy – powiedział Arkadiusz Gawlak, dyrektor sprzedaży dziennika "Nowy Dzień".
Dołącz do dyskusji: Niestandardowa reklama w dzienniku "Nowy Dzień"