SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nikon D80 w TVN24

Billboard sponsorski dla Nikon Polska to najnowsza produkcja Agencji Paralotna.

Kreacja eksponuje nowy model aparatu, lustrzankę cyfrową D80.

8 sekundowy billboard sponsorski emitowany będzie w TVN24, przed popularnym programem „Szkło kontaktowe”, a także w zajawkach tego tytułu.

Celem sponsoringu „Szkła kontaktowego” jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców.

Klient: Nikon Polska

Przedstawiciel Klienta: Katarzyna Romaniuk

Agencja: Paralotna

Przedstawiciel Agencji: Agnieszka Kotkowska, Radosław Maciorowski.

Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz.

Art. Director: Jarosław Spuła

Copywriter: Adam Mazurek

Studio produkcyjne: BADI BADI

Planowanie i zakup mediów: MasterMind Group

Czas trwania kampanii: od października

Dołącz do dyskusji: Nikon D80 w TVN24

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl