SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nikon uruchamia przetarg na europejski budżet reklamowy

Nikon Europe ogłosił przetarg na swój paneuropejski budżetreklamowy.

Przetarg na warty 50 milionów euro budżet ma zostaćrozstrzygnięty do 1 września tego roku. Prowadzi go Agency Insight,która w najbliższych tygodniach będzie kontaktować się zreklamowymi agencjami.

Jako tzw. agencja wiodąca (lead agency), zwycięska firmareklamowa będzie miała za zadanie przygotowanie całościowejstrategii dla działu obróbki obrazów Nikona, obejmującego oferowaneprzez firmę aparaty fotograficzne.

Przetarg nie dotyczy medialnego budżetu firmy, za który obecnieodpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Nikon uruchamia przetarg na europejski budżet reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl