1,8 mln zł za promocję Gliwic w "Ninja Warrior Polska" w Polsacie
1,8 mln zł netto zapłacą władze Gliwic za promocję miasta w dwóch edycjach programy "Ninja Warrior Polska" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Umowa dotycząca promocji Gliwic w programie "Ninja Warrior Polska" została zawarta między Telewizją Polsat a Śląską Siecią Metropolitalną. Dotyczy sezonu jesień 2021 i wiosna 2022. Kontrakt opiewa na kwotę 1,8 mln zł netto (bez VAT).
W ramach umowy w produkcji Polsatu lokowane są produkty i usługi związane z Gliwicami. Przed przerwą reklamową emitowana jest na ekranie specjalna belka promująca miasto. Elementem umowy jest również emisja wskazań sponsorskich przy programie i przy zapowiedziach emisji programu.
Emitowany jesienią tego roku program "Ninja Warrior Polska" miał srednio 1,05 mln widzów. Piąta edycja show zaplanowana jest na wiosnę 2022 roku.
Program jest realizowany na torze przeszkód zainstalowanym w Arenie Gliwice.
Dołącz do dyskusji: 1,8 mln zł za promocję Gliwic w "Ninja Warrior Polska" w Polsacie