730 tys. widzów 9. serii „Ninja Warrior Polska” w Polsacie
Dziewiąty sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” oglądało w Polsacie średnio 733 tys. widzów, o 136 tys. osób mniej niż siódmą odsłonę emitowaną rok temu - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Stacja planuje kolejną serię programu.
Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 9” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 5 marca do 16 kwietnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków projektu wyniosła 733 tys. widzów, co przełożyło się na 6,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek, który śledziło 906 tys. widzów. Zwycięzcą kolejny raz został Jan Tatarowicz.
Dla porównania, siódmy sezon show, emitowany wiosną ub.r. w tym samym paśmie, śledziło 869 tys. osób przy udziałach wynoszących 6,71 proc. w grupie 4+, 9,18 tys. w 16-49 i 7,92 proc. w 16-59. Program stracił niemal 136 tys. widzów.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.
Gospodynią programu jest Karolina Gilon, a zmagania komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Producentem wykonawczym „Ninja Warrior Polska” jest Jake Vision. Dystrybucją formatu zajmuje się Dentsu Inc/The Story Lab.
Polsat już rozpoczął poszukiwania uczestników do kolejnej edycji. Według naszych nieoficjalnych informacji, stacja nie wyklucza zmian w formule show – chodzi o równoległe zmagania dwóch uczestników.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 6,94 proc.
Dołącz do dyskusji: 730 tys. widzów 9. serii „Ninja Warrior Polska” w Polsacie