Rewolucja w formule "Ninja Warrior Polska"? Polsat szykuje kolejną edycję
Telewizja Polsat zaczęła poszukiwania uczestników do kolejnej edycji programu „Ninja Warrior Polska”. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, w nowej serii niewykluczone są zmiany w formule show.
Obecnie Polsat we wtorki nadaje 9. edycję „Ninja Warrior Polska”. Jej finał pokazany zostanie 16 kwietnia o godz. 20.05. Już w poprzednim odcinku ogłoszono jednak start poszukiwań uczestników do kolejnej serii formatu.
Polsat zwykle kręci po dwie edycje „Ninja Warrior Polska” z powodu kosztów budowy całej scenografii - toru przeszkód, który przechodzą uczestnicy formatu. Ósmą i dziewiątą edycję realizowano w Pre Zero Arenie Gliwice latem ub.r. i tak pewnie będzie w przypadku kolejnych serii.
Zmiany mogą być w innym aspekcie - stacja rozważa rewolucję w samym przebiegu rozgrywki. Zamiast jednego toru przeszkód powstałyby dwa równoległe, które pozwoliłyby na rywalizację dwóch uczestników w tym samym czasie. Decyzji w tej sprawie jeszcze nie ma.
„Ninja Warrior Polska” niedostępne w streamingu
„Ninja Warrior Polska” oglądać można tylko w telewizji, obecnie nadawca nie ma bowiem licencji, by pokazywać odcinki w serwisie streamingowym Polsat Box Go.
Średnia oglądalność trzech odcinków obecnie emitowanej 9. serii programy wyniosła 715 tys. widzów, co przełożyło się na 5,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.
Gospodynią programu jest Karolina Gilon, a zmagania komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Producentem wykonawczym „Ninja Warrior Polska” jest Jake Vision. Dystrybucją formatu zajmuje się Dentsu Inc/The Story Lab.
Dołącz do dyskusji: Rewolucja w formule "Ninja Warrior Polska"? Polsat szykuje kolejną edycję