Nokaut.pl z nową szatą graficzną
Porównywarka cenowa Nokaut.pl zyskała nowy wygląd. Zmiany wprowadzono zarówno na stronie głównej, jak i stronach prezentujących produkty.
Na stronie głównej Nokaut.pl pojawiły się nowe odnośniki do sekcji: „Polecane” (z atrakcyjnymi cenowo produktami wybranymi przez Nokaut) oraz „Popularne” (z produktami najchętniej kupowanymi i oglądanymi przez użytkowników). Ponadto uatrakcyjniono prezentację popularnych sezonowo produktów - oferty będą wyświetlane kontekstowo do danej okazji, np. Walentynek czy Dnia Dziecka. W menu górnym umieszczono natomiast przycisk „Kategorie” pozwalający szybko przejść do każdej z sekcji tematycznych.
Z kolei na stronie produktu wprowadzono podział na trzy sekcje: listę ofert (z informacjami o opcjach i kosztach dostawy oraz ocenami danego sklepu), rozbudowany opis produktu (wraz ze zdjęciami) oraz opinie użytkowników.
- Lekka i przejrzysta szata graficzna oraz wygodny w obsłudze interfejs Nokaut.pl sprawią, że wybór odpowiedniego przedmiotu nie będzie stanowił trudności nawet dla początkującego e-klienta - przekonuje Jarosław Żygadło, odpowiedzialny za rozwój serwisu w Grupie Nokaut. - Na redesignie oprócz użytkowników zyskają także sprzedawcy, do których Nokaut.pl będzie kierował potencjalnych klientów - dodaje.
Nokaut.pl planuje już dalsze zmiany, dotyczące m.in. stron kategorii i wyników wyszukiwania.
>>> NokautDnia.pl - nowy serwis Grupy Nokaut
Ponadto w ostatnich tygodniach na Nokaut.pl wdrożono nowy system tworzenia i zarządzania katalogiem produktów, w tym budowania galerii zdjęć, filtrów kategorii i opisów produktów, a także rozwiązanie umożliwiające sklepom częstszą aktualizację danych produktowych, nawet wielokrotnie w ciągu dnia.
W lipcu br. Nokaut.pl odwiedziło 2,49 mln użytkowników, którzy wykonali 9,53 mln odsłon, a każdy spędził w serwisie średnio 23,5 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Nokaut.pl z nową szatą graficzną