Nordea znów dziękuje w reklamach klientom korporacyjnym
W prasie i telewizji ruszyła kolejna odsłona kampanii banku Nordea, w której dziękuje on swoim klientom korporacyjnym. Akcję przygotowały firmy Hand Made i MPG.
Kampania ma podkreślać, że bank Nordea jest pewnym i godnym zaufania partnerem. W reklamie przedstawionych jest 17 znaczących transakcji banku, które mają zwracać uwagę na doświadczenie Nordea we współpracy z dużymi przedsiębiorstwami i korporacjami działającymi w Polsce. Bank chwali się także zwycięstwami w tegorocznych rankingach dziennika "Rzeczpospolita" i miesięcznika "Gazeta Bankowa".
>>> Nordea reklamowo dziękuje klientom korporacyjnym
Akcja od 28 listopada do końca grudnia br. będzie prowadzona w takich tytułach prasowych jak "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Dziennik Gazeta Prawna", "Polityka", "Forbes" i "Newsweek". Działaniom w prasie towarzyszy 20-sekundowa reklama emitowana na antenie TVN CNBC Biznes.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Nordea znów dziękuje w reklamach klientom korporacyjnym