SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa agencja strategiczna na rynku

Były strategic director agencji Przestrzeń Mateusz Cukierski założył własną agencję strategiczną Sweetspot.

Sweetspot to agencja strategiczna tworząca marki i kampanie na styku świata marketingu i popkultury. Klientom ma 
ułatwiać nawigację w rozległym świecie trendów, nowych treści i zjawisk społecznych.

- Marketerzy i reklamiarze funkcjonują w swoich zawodowych bańkach i skupiają się na rywalizacji marek w samej kategorii, czyli
na tym, co z punktu widzenia konsumenta jest najmniej istotne – mówi Mateusz Cukierski, założyciel Sweetspotu. - Wierzę, że dużo większa rywalizacja odbywa się poza półką sklepową. Marki walczą o uwagę z postami naszych znajomych, konferencjami gali freakowych i premierami seriali Netflixa. Markom wystającym w tym gąszczu łatwiej też wyróżnić się w swojej kategorii.

Mateusz Cukierski doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach Przestrzeń, VML, Grey, Isobar. Współtworzone przez niego kampanie zdobyły w ostatnich latach ponad 100 nagród reklamowych: 12x Effie (w tym złoto, Long-Term, Euro Effie), 7x Cannes Lions, ponad 40x KTR (w tym Best of Technology), Innovation, MIXX Awards. 

Dołącz do dyskusji: Nowa agencja strategiczna na rynku

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
spoot
kolejny paździerz na rynku, ale po co?
odpowiedź
User
D.G.
jaki kraj, taki Zuckerberg
odpowiedź
User
Jednoosobowa agencja reklamowa
Pięknie opakowany freelance
odpowiedź