Nowa kampania Peugeota
Pierwszego sierpnia rusza kolejna odsłona kampanii informująca o obniżce cen na samochody osobowe i dostawcze Peugeot 'Uwaga! Obniżka'.
Kampania została zaplanowana w prasie, radiu i telewizji.
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała trzy 15. sekundowe reklamy telewizyjne, które będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, TV7. Jeden z filmów prezentuje model Peugeot 1007, a jego celem jest wzmocnienie wizerunku marki Peugeot. Celem pozostałych dwóch filmów reklamowych jest informacja o atrakcyjnej obniżce cen samochodów Peugeot.
Reklamy mają zachęcić do odwiedzenia salonów i zapoznania się z nowym cennikiem modeli Peugeot, w którym ceny zostały obniżone o 14%. W reklamie poświęconej Peugeot Partner dodatkowo została zaakcentowana możliwość odliczenia VAT do 21. sierpnia.
Kampania radiowa obecna będzie na antenie Radia Zet, RMF FM, PR3 oraz rozgłośni lokalnych, prasowa natomiast na łamach prasy ogólnopolskiej i lokalnej, w której pojawią się dwie reklamy- modeli osobowych i Peugeot Partner. Reklamy koncentrują się na atrakcyjnej obniżce cen Peugeot.
Kampania potrwa do 19. sierpnia. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Peugeota