SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania TP SA

Wczoraj ruszyła nowa kampania reklamowa Telekomunikacji Polskiej

12 lipca wystartowała  nowa telewizyjna kampania Telekomunikacji Polskiej, która związana jest z  promocją największego polskiego operatora telekomunikacyjnego jako sponsora polskich sportowców startujących na igrzyskach w Atenach.

Do 13 sierpnia spoty będzie można oglądać w TVP ( "Jedynka" i  "Dwójka"), Polsacie, TVN-ie, TVN 24, TVN Turbo i Discovery Channel.

W stacjach telewizjnych można zobaczyć trzy 15-sekundowe reklamy, w każdy spocie są zawarte inne motywy sportowe.

Kilka dni temu ruszyła natomiast część prasowa kampanii, odsyłająca do internetowego serwisu olimpijskiego przygotowywanego przez TP SA i  Agorę. Kampania prasowa swym zasięgiem obejmie "Gazetę Wyborczą", "Super Express" i "Przegląd Sportowy".

 Kampanię przygotowała agencja DDB Warszawa, media zaplanował i kupił  Initiative Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania TP SA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl