Nowa kampania TP SA
Wczoraj ruszyła nowa kampania reklamowa Telekomunikacji Polskiej
12 lipca wystartowała nowa telewizyjna kampania Telekomunikacji Polskiej, która związana jest z promocją największego polskiego operatora telekomunikacyjnego jako sponsora polskich sportowców startujących na igrzyskach w Atenach.
Do 13 sierpnia spoty będzie można oglądać w TVP ( "Jedynka" i "Dwójka"), Polsacie, TVN-ie, TVN 24, TVN Turbo i Discovery Channel.
W stacjach telewizjnych można zobaczyć trzy 15-sekundowe reklamy, w każdy spocie są zawarte inne motywy sportowe.
Kilka dni temu ruszyła natomiast część prasowa kampanii, odsyłająca do internetowego serwisu olimpijskiego przygotowywanego przez TP SA i Agorę. Kampania prasowa swym zasięgiem obejmie "Gazetę Wyborczą", "Super Express" i "Przegląd Sportowy".
Kampanię przygotowała agencja DDB Warszawa, media zaplanował i kupił Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania TP SA