Nowa kampania Trójki
Nowa kampania reklamowa radiowej Trójki
"Trójka - usłyszysz więcej" - to główne hasło nowej kampanii reklamowej Trójki. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa "Studio P" Andrzeja Pągowskiego. Film reklamowy został zrealizowany w studiu ITI Films.
Kampania Trójki rozpocznie się na początku maja br. i będzie trwała przez miesiąc. Zostanie przeprowadzona na billboardach, w prasie i telewizji w całej Polsce. Celem kampanii jest wzmocnienie marki oraz wzrost słuchalności Trójki.
Spoty reklamowe będą emitowane w TVP 1, TVP 2 oraz na 127 ekranach kinowych w 15 największych miastach Polski.
Kampania prasowa obejmie dzienniki ( Gazeta Wyborcza, Super Express, Przegląd Sportowy), tygodniki (Polityka, Wprost), dwutygodnik VIVA oraz pisma branżowe.
Reklama ukaże się na 1000 billboardach firmy Stroer. Zakupem mediów zajęło się Biuro Promocji Polskiego Radia.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Trójki