Nowa kampania Woolite Perła
Głównym celem strategicznym kampanii, która rozpoczęła się 23 lipca jest zwiększenie udziału marki Woolite Perła w szerokim segmencie środków do prania
Głównym celem strategicznym kampanii, która rozpoczęła się 23 lipca jest zwiększenie udziału marki Woolite Perła w szerokim segmencie środków do prania, z z poziomu 1,2% do poziomu 2% w roku 2003. Rolą reklamy w osiągnięciu tego celu jest edukacja i przekonanie nie-użytkowniczek kategorii o potrzebie i zaletach stosowania środków do prania tkanin delikatnych. (więcej poniżej)
|
Reklama telewizyjna Woolite Perła zatytułowania "Sweter taty" pokazuje emocjonalny stosunek bohaterki do ulubionego ubrania. Młoda dziewczyna wyjeżdża za granicę na kilkuletni staż. Na lotnisku dostaje od swojego ojca sweter. Polubiła go, dobrze się w nim czuje i przypomina jej o domu. Wie, że jeżeli będzie używała zwykłych proszków jej ulubiony sweter po prostu się zniszczy. Wybrała Woolite Perła, bo dzięki niej może go prać i nosić kiedy tylko ma na to ochotę, a sweter zawsze wygląda wspaniale.
W kampanii wykorzystano telewizję (TVP 1, TVP 2, TVP 3). Mediami zajął się Media Edge, a kreację przygotowała agencja Euro RSCG New Europe.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Woolite Perła