Nowa marka mleka
Ale! - świeże mleko od OSM Radomsko
Agencja DEMO Effective Launching rozpoczęła kampanię wprowadzającą na rynek nową markę mleka - Ale! mleko - którego producentem jest OSM Radomsko. Dzięki zastosowaniu nowatorskiego procesu produkcji, składającego się z mikrofiltracji i pasteryzacji w niskiej temperaturze, jest to obecnie najczystsze biologicznie mleko na rynku.
Kampania Ale! mleka potrwa do końca roku i obejmie telewizję, outdoor i prasę handlowa, które zakupił dom mediowy Starcom. Adresatem kampanii są kobiety mieszkające w miastach, kupujące mleko dla siebie i swoich rodzin, a przy tym zwracające uwagę na jakość spożywanych produktów i na ich wartości odżywcze.
Działania reklamowe prowadzone są pod wspólnym hasłem: "Ale! mleko - ale świeże". Hasło obrazuje właściwości mleka, które ze względu na nowy w Polsce, a sprawdzony i popularny na zachodzie proces produkcji, zachowuje świeży, naturalny smak oraz wszystkie wartości odżywcze prawdziwego mleka "prosto od krowy" - białko, witaminy i wapń.
"Zastosowana przy produkcji Ale! mleka mikrofiltracja to nowoczesna technologia produkcji świeżego mleka o wydłużonej trwałości. Jest ona wykorzystywana od 1994 roku w Kanadzie, USA i w krajach Europy Zachodniej, gdzie mleko mikrofiltrowane cieszy się olbrzymią popularnością. Technologia ta umożliwia usunięcie zanieczyszczeń mikrobiologicznych i zredukowanie liczby bakterii o 99,99 proc. w mleku surowym. Mleko - oczyszczone w procesie mikrofiltracji - jest następnie poddawane procesowi pasteryzacji w najniższej z możliwych temperatur, tj. 72°C. Cały proces produkcji pozwala na uzyskanie mleka zachowującego wszystkie właściwości odżywcze mleka naturalnego" - wyjaśnia Maria Augustyniak, Wiceprezes Zarządu w OSM Radomsko.
Ale! mleko zachowuje swoje właściwości przez 14 dni liczonych od daty produkcji na opakowaniu mleka. Warunkiem koniecznym jest jednak zachowanie łańcucha chłodniczego na wszystkich etapach - czyli produkcji mleka, jego magazynowania, dystrybucji, handlu i konsumpcji. Z tego powodu w filmie reklamowym bardzo wyraźnie została podkreślona konieczność przechowywania mleka w lodówce i spożycia go w ciągu 14 dni od daty produkcji.
Komunikat ten został przekazany konsumentom za pomocą sceny rodzinnego śniadania - spożywanego na wsi, na łonie przyrody. Po podaniu przez mamę wyjętego właśnie z lodówki Ale! mleka, niespotykana dotychczas świeżość mleka zaskakuje rodzinę. "Ale mleko, ale świeże!" - zachwycają się tata i dzieci. Reklama wyjaśnia, że w zamian za przechowywanie mleka w lodówce i spożycie go w ciągu 14 dni otrzymujesz świeży, zdrowy i bezpieczny produkt dla ciebie i twoich dzieci.
W ostatniej scenie filmu reklamowego zaciekawiona dziewczynka pyta: "a skąd się bierze takie świeże?". Po odpowiedź na to pytanie reklama odsyła na stronę internetową poświęconą Ale! mleku - http://www.alemleko.pl.
Dołącz do dyskusji: Nowa marka mleka