Nowa odsłona kampanii Heyah
Trwa druga odsłona kampanii Heyah 'Zdrabniamy'. Kampania prezentuje ofertę marki, podkreślając, że 68 groszy to najniższa na rynku stawka za połączenia poza sieć.
Widzowie ogólnopolskich stacji telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7) mogą już obejrzeć nowy, 30-sekundowy film reklamowy zatytułowany „Wejście smoczka”, który tematyką i stylem nawiązuje do pierwszego spotu. W świat charakterystycznych zdrobnień wprowadzają widza, znani już z poprzedniego filmu bohaterowie. Na dużym ekranie ten sam obraz obejrzą goście kin wielosalowych. Outdoor również zyskał nowy layout, na którym można rozpoznać jednego z bohaterów nowego spotu reklamowego. W mediach drukowanych nową kreację można zobaczyć w tytułach skierowanych do młodego odbiorcy. Na liście znalazły się tygodniki, magazyny młodzieżowe, motoryzacyjne, hobbystyczne i lifestylowe. Ogólnopolskiej kampanii towarzyszy także aktywność w Internecie głównie na serwisach popularnych wśród młodzieży - witryny poświęcone tematyce telefonii komórkowej, lifestylowej oraz na komunikatorach - informuje Heyah.
Heyah od 1 grudnia 2005 roku obniżyła stawkę za połączenia poza sieć z 80 do 68 groszy. Oferta jest dla wszystkich bez wyjątku, od razu i bez dodatkowych działań ze strony użytkownika.
Kampania podkreśla fakt, że nowa cena w Heyah jest najniższą stałą stawką w cennikach ofert telefonów na kartę. Prezentuje również niezmienne wartości marki: jasne przejrzyste zasady, brak ukrytych dopłat, dla wszystkich od razu. Kampania „Zdrabniamy” objęła wszystkie media: prasę, outdoor, radio, telewizję, Internet.
Kreacją kampanii zajęła się agencja G7, kreacją internetową agencja Engine, planowaniem i zakupem mediów Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona kampanii Heyah