Nowa odsłona soków Toma
Pepsi-Cola General Bottlers rozszerza rodzinę soków Toma.
Po wprowadzeniu na rynek linii Classic, Active oraz Wellness przyszedł czas na nowe warianty smakowe w ramach linii Classic, a także wprowadzenie szklanej butelki o pojemności 0,2 litra.
Marka skierowana jest głównie do kobiet w wieku 20-39 lat, mieszkanek miast. Kobiet dbających o zdrowie i dobre samopoczucie, poszukujących doskonałych jakościowo, smacznych i zdrowych napojów.
Do kobiet skierowana jest również oryginalna kreacja materiałów komunikacyjnych wspierających nowe 2 warianty smakowe w ramach linii Toma Classic. Jej głównym motywem jest owocowa biżuteria inspirowana oryginalnymi smakami Tomy. Kreacja materiałów wspierających butelkę 0,2 L podkreśla natomiast naturalność i wysoką jakość produktu.
Obie kreacje przygotowała agencja Proximity Poland wchodząca w skład Grupy BBDO. Jest to pierwszy lokalny projekt z zakresu BTL realizowany przez Grupę BBDO dla tej marki.
Projekt przygotowali:
" Ze strony Pepsi-Cola General Bottlers: Loretta Wasylczuk
" Ze strony Proximity Poland: Małgosia Garbarska art. director, Agnieszka Przerwa - copy writer, Piotr Zalewski - dyrektor kreatywny
" Ze strony BBDO: Beata Strzelbicka - senior account manager.
Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona soków Toma