Nowa struktura domu mediowego Optimedia
Dom mediowy Optimedia przeprowadził wewnętrzne zmiany strukturalne
Ich celem jest usprawnienie systemu pracy nad projektami zlecanymi przez Klientów. Dotychczasowy podział funkcjonalny na działy planowania, zakupów, i pozyskiwania nowego biznesu zostały zlikwidowane. Na ich miejsce powołane zostały zespoły projektowe, odpowiedzialne za współpracę z Klientami.
"Decyzję o zmianie struktury podjęliśmy z myślą o stworzeniu takiego modelu pracy, który pozwoliłby Klientom Optimedia jak najefektywniej korzystać z potencjału firmy. Nowa struktura została podporządkowana pracy zespołowej. Taki system sprzyja kreatywności bardzo potrzebnej w tej branży i usprawnia przepływ informacji pomiędzy osobami zajmującymi się konkretnymi projektami" - powiedział Szymon Marek, Prezes Optimedia Poland i dodał: "Właśnie zakończyliśmy proces wdrażania tych zmian związany między innymi z koniecznością przebudowy biura. Od tej pory możemy śmiało powiedzieć, że Klienci Optimedia mogą korzystać z usług nowej jakości."
W każdym z utworzonych zespołów znajdują się specjaliści od zakupu mediów, planowania i obsługi klientów. Koncepcja kampanii reklamowych jest tworzona i realizowana dzięki ściślejszej niż do tej pory współpracy tych osób. Dla Klientów Optimedia nowa struktura oznacza łatwiejszy dostęp do informacji o powierzonych projektach reklamowych. Od tej chwili każdy z członków zespołu dysponuje pełniejszą wiedzą o każdym etapie realizacji projektu.
Optimedia to jeden z pierwszych i najbardziej liczących się domów mediowych w Polsce Działa w naszym kraju od 1993 r. Zajmuje się przygotowywaniem strategii kampanii reklamowych, planów emisji reklam, analizami rynku mediów, zachowań konsumentów i działań konkurencji. Od 1993 roku firma obsługiwała niemal 200 klientów z kilkunastu branż, np. farmaceutycznej, motoryzacyjnej, finansowej, medialnej i wielu innych. Klientami Optimedia Poland są lub były między innymi takie firmy, jak: L'Oreal Polska, Sanofi-Aventis, OBI, Radio Zet, HP, Whirlpool, Ferrero, Sagem, Renault, Grupa Żywiec, SC Johnson, Canal + /Cyfra +.
Dołącz do dyskusji: Nowa struktura domu mediowego Optimedia