Nowa twarz w Neolit Media
Marc Schmitz obejmuje stanowisko Key Account Managera w Domu Brokerskim Neolit Media Sp. z o.o.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Piotra Czajkowskiego, Dyrektora Generalnego Neolit Media, Dział Obsługi Klienta w firmie ulega stopniowej rozbudowie. Pracami systematycznie wzmacnianego departamentu pokieruje Marc Schmitz.
Nowy Account Manager będzie odpowiadał za nadzór nad pracami zespołu, utrzymanie jak najlepszych relacji i współpracę ze wszystkimi klientami firmy oraz za kompleksowe doradztwo, w pełni dostosowane do konkretnych, indywidualnych potrzeb każdego pojedynczego klienta.
Wśród innych, równie istotnych obowiązków Marca Schmitza, znajdą się także: prowadzenie i koordynowanie negocjacji z klientami, monitorowanie i analiza danych w ramach organizowanych kampanii reklamowych oraz reprezentacja Domu Brokerskiego Neolit Media Sp. z o.o. na przetargach, konkursach ofert i konferencjach branżowych w kraju i za granicą.
"Dążymy do tego, aby zespół naszych pracowników składał się z jednej strony z młodych, aktywnych i operatywnych specjalistów, którzy - rozumiejąc potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku - potrafią się dostosować do prawideł nim rządzących", mówi Piotr Czajkowski. "Z drugiej zaś strony chcemy, by ci ludzie pełnili rolę wyważonych, obiektywnych konsultantów, nastawionych na stuprocentowe usatysfakcjonowanie naszych klientów. Dowodem na to, że taki ideał pracownika faktycznie istnieje, jest nasz nowy Account Manager", dodaje Czajkowski.
Marc Schmitz - ukończył studia magisterskie w Paryżu (Institut Libre d'Etudes de Relations Internationales) oraz studia podyplomowe, również w Paryżu (Institut Supérieur du Commerce). Doświadczenie w handlu, negocjacjach i sprzedaży zdobywał w Ambasadzie Francji, w Biurze Radcy Handlowego, gdzie odpowiadał m.in. za poszukiwanie polskich partnerów handlowych dla firm francuskich, zainteresowanych inwestycjami w naszym kraju, a także sporządzanie opracowań na temat rynku, statystyki oraz informacji ekonomicznych i prawnych oraz doradztwo w zakresie pomocy finansowej rządu francuskiego dla francuskich eksporterów. Pracował w Afryce, dla Preussag Noell (Conakry, Gwinea) oraz w naszym kraju dla Strabag Polska. Pomimo tego, że jego językiem ojczystym jest francuski, Marc płynnie posługuje się językiem polskim, angielskim i hiszpańskim. Jest egzaminatorem studentów w Instytucie Francuskim, aktywnie udziela się w polskich mediach ("Europa da się lubić" w TVP 2, Radio Bis, Radio Warszawa Praga). Interesuje się wydarzeniami artystycznymi i podróżuje.
Dom Brokerski Neolit Media Sp. z o.o. - działa na rynku polskim od 2001r. i jest siostrzaną spółką drukarni Masterprint XL.
Dołącz do dyskusji: Nowa twarz w Neolit Media