Nowa usługa Stolicy
Messenger Service Stolica SA udostępniła jednemu ze swoich największych klientów - firmie Zepter International Poland - specjalną aplikację, dzięki której upoważnieni pracownicy Zeptera mają stały dostęp do zeskanowanych oryginałów listów przewozowych swoich przesyłek. Po zalogowaniu w systemie Zeptera mogą samodzielnie sprawdzić kiedy przesyłki zostały odebrane i przez kogo.
- Staramy się zawsze wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów - mówi Robert Maciąg, dyr. Sprzedaży ds. Klientów Kluczowych Stolicy. - Stale udoskonalamy nasz system komputerowy i w ostatnim czasie zaproponowaliśmy jednemu z naszych kluczowych Klientów - firmie Zepter - nową usługę. Udostępniając Klientowi ten system zgodziliśmy się na nieograniczone monitorowanie jakości naszej pracy. Zrobiliśmy to bardzo chętnie ponieważ wychodzimy z założenia, że tylko pełna kontrola daje Klientowi pewność wysokiego standardu usług.
Przedstawiciele firmy Zepter również są zadowoleni ze współpracy: - Nasza firma codziennie wysyła kilkaset wartościowych przesyłek. Stolica jest jedyną firmą kurierską, która zgodziła się stworzyć nam możliwość monitoringu dystrybucji naszych produktów. Mamy teraz większą kontrolę nad wysyłkami i dużą swobodę w działaniu. - tłumaczy Bogusława Potacka, Dyrektor Marketingu firmy Zepter International Poland - Dystrybucja jest bardzo ważnym ogniwem naszej działalności, dlatego nie poprzestajemy na zapewnieniach przewoźnika - sami sprawdzamy jego solidność. Dzięki temu nasza współpraca ze Stolicą trwa już ponad 5 lat.
Już wkrótce Stolica udostępni nową usługę innym swoim klientom.
Dołącz do dyskusji: Nowa usługa Stolicy