Nowa witryna w sieci Ad.net
Sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozpoczęła współpracę z serwisem Grono.net.
Grono.net to unikatowy w Polsce serwis skupiający rozbudowane zamknięte społeczności przyjaciół i znajomych. Idea "zamkniętych społeczności internetowych" polega na zawieraniu i utrzymaniu znajomości poprzez stronę internetową dostępną tylko dla zalogowanych użytkowników. Dołączyć do Grona można na zaproszenie osoby już zarejestrowanej w serwisie. Po zalogowaniu się użytkownik uzyskuje dostęp do szeregu narzędzi służących do wymiany poglądów (forów dyskusyjnych, powiadomień e-mail, etc.).
W czerwcu Grono.net odwiedziło blisko 340 tysięcy internautów. Wg czerwcowego badania Megapanel Gemius/PBI witryna Grono.net jako jedna z nielicznych zanotowała znaczący wzrost oglądalności i znalazła się w rankingu na 8 miejscu pod względem liczby odsłon (co jest wynikiem tym bardziej znaczącym, że jest to zamknięta społeczność).
Dzięki zamkniętej społeczności wzrasta lojalność internautów - oznacza to częste powroty do serwisu, długi czas przebywania na stronach Grono.net - przeciętny "gronowicz" w czerwcu w serwisie spędził prawie 4,5 godziny.
Dołącz do dyskusji: Nowa witryna w sieci Ad.net