Nowatorska kampania Centralwings
Czy można wymyślić coś nowego w internetowej reklamie?
Użytkownicy niektórych z największych polskich portali, w ciągu ostatnich kilku dni, zetknęli się z pierwszą akcją reklamową nowego typu. Kampania została przygotowana dla Centralwings, przewoźnika należącego do Polskich Linii Lotniczych LOT.
Na głównej stronie jednego z portali zamieszczono baner, zawierający powtórzenie nawigacji z witryny Centralwings. W stronę portalu wkomponowane zostały również inne elementy serwisu taniego przewoźnika: mapa połączeń oraz - co najważniejsze - moduł rezerwacyjny. Zmieniono dotychczasową funkcję banera, nie był on już autonomicznym ruchomym obrazem, reklamującym konkretny produkt lub usługę, tylko częścią tymczasowej witryny reklamodawcy wtopionej w strony portalu.
Akcent kampanii został położony na sprzedażowym celu kampanii. Dodatkowym wzmocnieniem było chwytliwe hasło "Powrotnych nie sprzedajemy" oraz zabawna kreacja.
Za koncepcję oraz techniczne przygotowanie akcji odpowiadała firma Intercon.
Centralwings startuje 1 lutego. Pierwsi polecą do Londynu (Gatwick) z warszawskiego lotniska na Okęciu oraz z krakowskich Balic.
Ze stolicy Centralwings można będzie polecieć do: Londynu, Hanoweru, Norymbergi, Pragi, Bolonii, Rzymu (Ciampino), Katanii na Sycylii i Lizbony. Do Krakowa samoloty przylecą z Londynu i Rzymu (Ciampino). Jednak w sezonie letnim maszyny Centralwings będą startować już z pięciu polskich portów: z Warszawy, Krakowa i Katowic oraz chartery z Poznania i Wrocławia. W przyszłości planowane są też loty z Łodzi.
Na wyposażeniu Centralwings są wynajęte od PLL LOT boeingi 737. Najtańszy bilet można kupić już za 45 zł, ale do ceny trzeba doliczyć opłaty lotniskowe. Centralwings współpracuje z innym tanim przewoźnikiem, Germanwings.
Dołącz do dyskusji: Nowatorska kampania Centralwings