Nowe logo Sage Symfonia
Sage Symfonia - producent oprogramowania, modyfikuje wygląd dotychczasowego logo.
Przekształcenie znaku graficznego jest efektem nowej strategii identyfikacji korporacyjnej, która jest obecnie wdrażana we wszystkich spółkach, wchodzących w skład Sage Group,na całym świecie. Nazwa firmy pozostaje bez zmian.
Wprowadzane zmiany są wynikiem wnikliwej analizy Corporate Identity (CI) przeprowadzonej w krajach, w których działa Sage. Bazuje ona na dotychczasowej strategii, której podstawowym założeniem jest być bliżej klienta i rozwijać systemy i usługi dostosowane do potrzeb lokalnych rynków.
Sage należy do grona trzech największych na świecie dostawców rozwiązań wspomagających zarządzanie. Standaryzacja brandu przyniesie długoterminowe korzyści wszystkim spółkom wchodzącym w skład Grupy. Zmiany są wprowadzane globalnie i mają na celu ujednolicenie nazw firm funkcjonujących w ramach Grupy. Komunikacja w zakresie produktów pozostaje, jak dotychczas, w gestii firm córek.
„Siłą Grupy są i będą produkty lokalne - w Polsce są nimi Systemy Symfonia. Warto jednak podkreślić, że Sage jest obecnie trzecim co do wielkości dostawcą rozwiązań wspomagających zarządzaniew małych i średnich firmach na świecie. Ważne jest więc, by wszystkie spółki komunikowałysię z rynkiem w ten sam zestandaryzowany sposób, wspólnie budując wizerunek Grupy. Standaryzacja obejmuje komunikację korporacyjną, utrzymując indywidualny charakter dla produktów. Bez zmian pozostaje więc jeden z najsilniejszych polskich brandów - Systemy SYMFONIA®, który będzie nadal funkcjonował w tej samej formie” – wyjaśnia Darek Kostanek, dyrektor marketingu
w Sage Symfonia.
Nowe logotypy składają się z dwóch wyrazów. Pierwszy to zawsze Sage, natomiast drugi to nazwa lokalnej firmy (w przypadku Polski – Symfonia). Są proste i nie zawierają żadnych dodatkowych elementów graficznych. Obowiązujące kolory to zielony i szary.
Dołącz do dyskusji: Nowe logo Sage Symfonia