Nowe oblicze Pasażu Finansowego WP
W ostatnich miesiącach Wirtualna Polska dokonała w Pasażu znaczących modyfikacji, które zwiększyły jego funkcjonalność
Postawiono na większą przejrzystość i prostotę obsługi. Pasaż ruszył w nowej szacie graficznej oraz z uproszczoną maksymalnie nawigacją, która zapewnia użytkownikowi szybki dostęp do wiadomości, czy usługi oraz prosty sposób dokonania zakupu. Klient może łatwo porównać produkty poszczególnych instytucji finansowych, przedstawiono je bowiem w czytelnych tabelach, uwzględniających najistotniejsze parametry.
Dla zarejestrowanych użytkowników uruchomiono funkcję "Newsletter", dzięki czemu informacje o promocjach, konkursach, atrakcyjnych ofertach trafiać będą bezpośrednio na ich skrzynkę pocztową.
Poprzez opcję "Napisz do nas" klienci zyskali też możliwość uzyskania szybkiej pomocy. Specjalny formularz pozwala wysłać zapytanie, czy prośbę o wyjaśnienie zawiłości rynku finansowego do specjalistów Pasażu, zaś odpowiedź można uzyskać już w 48 godzin.
Pasaż Finansowy dysponuje obecnie największą, ze wszystkich finansowych platform transakcyjnych, liczbą produktów (około 80). Korzystną dla siebie ofertę znajdą w nim zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi, w tym przedsiębiorcy oraz firmy. Pasaż obejmuje sobą całe spektrum rynku usług finansowych: bankowość, ubezpieczenia, fundusze emerytalne, fundusze inwestycyjne, rachunki inwestycyjne, leasing…. Za jego pośrednictwem dokonywanych jest ponad 2 tysiące transakcji miesięcznie. Współpracuje też z większością renomowanych instytucji finansowych w kraju.
Dołącz do dyskusji: Nowe oblicze Pasażu Finansowego WP